Вакансії

Кар’єра

Приєднуйтесь до команди активних, відповідальних та успішних працівників - якщо Ви прагнете побудувати успішну кар’єру у фінансовій сфері.

Успішна діяльність Компанії забезпечується високим професіоналізмом її співробітників, а також зваженою кадровою політикою. Ми висуваємо високі вимоги до професійних та особистих якостей працівників: ініціативності, відповідальності, корпоративного духу та культурі. Саме це дало можливість сформувати команду високопрофесійних фахівців, які володіють сучасними фінансовими технологіями. Керівництво Компанії приділяє велику увагу постійному підвищенню кваліфікації та навчанню фахівців.

За результатами Національного бізнес-рейтингу у 2017 році Компанія зайняла 14 місце серед суб’єктів господарювання України за показником "Рівень витрат на оплату праці".

Ми пропонуємо:

  • реальні можливості та завдання для самореалізації;
  • професійне зростання та особистісний розвиток.

Умови праці:

  • повна зайнятість;
  • п’ятиденний робочий тиждень;
  • офіційне працевлаштування;
  • своєчасна виплата заробітної плати;
  • комфортний офіс у центральній частині міста.

На даний час в Компанії відкрита ванкантна позиція "БУХГАЛТЕР", і Ви можете направити резюме на нашу адресу.

Ми обов’язково Вам зателефонуємо, якщо Ваша освіта та досвід роботи будуть відповідати вимогам вакансії.

Вакантна позиція "БУХГАЛТЕР"

Професійні вимоги:
- * повна вища освіта (бухгалтерський облік / фінанси / економіка)
- * досвід роботи бухгалтером - не менше 2 років
- * впевнений користувач 1С: Бухгалтерія, Клієнт-банк
- * знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства

Посадові обов’язки:
- * ведення первинного бухгалтерського обліку
- * робота в системі «Клієнт-Банк»: формування платіжних документів, виписок
- * проведення банківських виписок в 1С
- * контроль за надходженням коштів на банківські рахунки
- * формування щоденних звітів про залишки і рух грошових коштів
- * формування щоденних бюджетів доходів і витрат
- * супровід розрахунків з депозитаріями, торговцями цінними паперами, емітентами
- * контроль за зарахуванням / списанням цінних паперів
- * взаємодія з банківськими установами, відкриття рахунків
- * формування і проведення актів виконаних робіт
- * введення в експлуатацію, переміщення і списання ТМЦ
- * ведення авансових звітів
- * оформлення-виплата лікарняних і відрядних
- * контроль за здійсненням розрахунків із комунальними службами
- * електронна подача бухгалтерської, податкової та статистичної звітності
- * всебічна допомога головному бухгалтеру

Заробітна плата - за результатами співбесіди.

Просимо обов’язково зазначити в резюме очікуваний рівень оплати праці.

Відправити резюме

Всі поля обов'язкові для заповнення